Pages

Thursday 31 March 2011

" family potrait "

     Assalamualaikum w.b.t.semoga korang sihat hendaknya.Hari ni aku nak tunjukan kat korang family aku pulak.Actualy aku nak post kan benda ni pada awal pembabitan aku kat blog ni.tapi entah aku lupa pulak nk buat..

pic hari raya bersama dato' terchinta..

 
      Gambar ni merupakan kenangan aku masa hari raya lepas.Agak menyedihkan kerana 3 hari sebelum pic ni diambil,Nenek aku belah bapak aku merangakap isteri kepada datuk aku yang sedang duduk tu meninggal dunia.Rasa sedih sangat,maklum la kematian agak mengejutkan lagi-lagi hari dah nak raya.Sedih banget!!
        
         Anyway, harini aku nak kenal kan kat uol semua family aku.Bapak aku Ab.Rahman and mak aku Hamidah.Bapak aku ni peniaga warung makanan n mak aku ni pulak surirumahtangga sepenuh masa.Aku ni anak no 2 dari 6 orang sibling,yang sulung adalah kakak aku,Mahsuri.Umur die skang 25,aku pulak 24.selang setahun je.bawah aku pulak adik lelaki aku,Muhd Sallehin,skang die berkhidmat sebagai anggota polis berpangkat konstabel,so sekarang dia ditugaskan di IPD Sentul,kL.yang bawah die ni pulak lelaki gak.kalau korang tenguk pic kat atas yang kanan bawah skali tu die la.Nama die Amiruddin.umur die ni 19 tahun.Die ni mat Jiwang skit.bawak sangat awek.tapi aku xkisah la.die ni pun kadang2 manja jugak ngan aku.heheeh.Dua orang lagi adik aku pompuan.sorang name die Nurazizah dan sorang lagi Nuraeini.kadang2 tension gak dengan mereka ni.maklumlah dimanjakan sangat dengan mak aku ni.heheehh.Azizah ni umur die 17 dan Nuraini ni pulak 14.

        Untuk pengetahuan korang,Mak yang melahirkan adik beradik aku ni dah lama meningal.dah dekat sepuluh tahun gak la.So yang bergambo dengan bapak aku ni ialah mak muda aku.tapi aku dah anggap die dah macam mak kandung aku.Post yang akan datang aku akan mengupload kan pic dia k.So tunngguuuuu....

2 comments:

  1. bahahah...happy family wey,huhuhu...
    sed0ndon erh orang kata,"merah hati smua"

    huhuh...sedey laa plak,xmau sedey2 wey,bnda yang da lpas xusah d'kenangkan lagi...kang aku yang menangis t...kita yang ada nie kena teroskan hidup... hanya dengan b'd0a saje yang b0leh kita d0akan untuk mak yang telah pergi...

    xley pnjang2 c0mment,kang lain jdinya :(

    ReplyDelete
  2. btul2 thank jat..nti kan post aku yg terbaru taw,,,janji adew ko nyer..

    ReplyDelete