Pages

Tuesday 29 March 2011

"memoir UiTM tetap dihati aku"

   Miss to all my close friend,lagi2 rakan2 sebilik,sekolej ,sekelas n seuniversiti..1st of all mmg aku xsngka2 dpt masuk U ni maklum lah time tu dlm family aku termasuk keturunan aku blum ada kot yg masuk UNIVERSITY ni..so rase dihati ni agak takut n cuak bercampur BANGGA la kan..time dapat pengesahan tawaran kat web upu dah macam" beruk kne blacan" aku ni..time aku dapat taw pun aku check permohonan kat cc kat dpan bastand,berhampiran kdai parent aku.

university aku lerr...

  Time pas aku dapat tau je aku dpt masuk U,aku terus print slip tu.Org pertma yg aku bgtaw haruslah orgtua aku sbb die mengharap sgt kan..walaupun bidang yg aku dapat ni ramai yg xsuke,tp aku puas sgt.sbb aku minat kot,Bachelor in Graphic Design n Interactive Multimedia. Wow !! dgr pun dah aku cuak,sbb aku dah la buta it,,nk taip kerja2 yg berkaitan komputer pun aku mengharap kat member aku,si lily,nak x nk kne la accept gak kan..so 27 Jun 2007,bergelar lah aku seorang siswazah Uitm dgn nombor kad pengenalan pelajar 2007278376...hahaha...

student card aku....pic jerrrit*

   So,aku nk xnk kne habiskan selama 3 tahun disini untuk mengenggam sgulung ijazah ler.aku ditempatkan dijabatan program graphic design under faculty of art n design.Banyak gak jabatan yg ada dlm fac ni.lebih kurang sepuluh department.Antaranya,graphic,fashion,fotography,seramik,textile,fine art,industrial desgn,printing n metal..byk jugak kan...tp xdinafikan lah department aku paling famous n paling ramai student..classkan..heheh


logo faculty aku..glam x uol's??
  
      Untuk pengetahuan uol,aku ni satu kelas ngn sepupu aku,n aku pun beruntung dapat sekelas dgn die..wah maybe ramai yg tak percaya kan sepupu dapat masuk U same2,class same2 n bilik same2.Daus.Die ni senyap je tp senyap2 die berisi..lagi satu,mamat ni peramah org nye baik hati.aku beruntung dapat jadi class n house mate die..hehehe..

      Ok la member,,jari aku dah kebas nk menaip n memikir citer ni...banyk lagi kenangan manis yg aku akan masuk kan kat blog aku ni..sebab aku rindu suasana n memori tu la aku sanggup tulis kat blog ni..huhu...k nti kalu aku ada masa aku post lagi k cerite yg best2....nantikan k

1 comment: