Pages

Tuesday 29 March 2011

"saya mahluk ketinggalan zaman"

     Assalamualaikum w.b.t kepada seluruh bloger yg bru je singgah blog aku ni.Aku kat sini nk ucapkan thank sgt2 kat korang yg sudi nk jengah page aku yg xberape nk siap..al-maklumlah blog ni aku bru 1st time buat,lagipun klau nk dikutkan agak malas aku nk wat sebenarnya...tp disebabkan aku tercabar ngn adik aku yg bru je buat blog,aku rase terpanggil untuk lawan die(chewah)..hehhe jgn marah jat ea...
    
      Actualy dah lame gak aku nk buat blog nie,tp mase n kepakaran aku xmengizinkan,,terlalu byk kerja ygy aku nk kne buat..lagipun kemudahan internet kat umah aku slow sgt..maklumlah line kg..walaupun dekat ngn bandar tp sgt azab uols..walubagaimana pun aku tetap berbangga la duduk kat area ni (kaedahnyer) sbb terknal ngn masakn yg ummph !!!  nasi baryani...eheheh....walaupun pada hakikatnye aku xpernah pun beli walaupun kdai nye dekat sgt ngn umah ku...


Nah,sampi artis pun dah pernah pg tempat aku,,anda bila lagi?hehe jemput dtg la ea..tp byar sendr,,

        So,pasni kalu ada mase dtg ke Medan Selera Benteng,rase kelazatan masakan dan suasana kampung yg tersedia.heheheh,,,(saje je kan nk promote)tempat nye berhadapan Hospital Pakar Putra je..sng uols..Aku rase aku dah lari jauh dr tjuk perbualan aku td..nway 1st time nk wat post kan..gak tunggang langgang kot,.

No comments:

Post a Comment