Pages

Wednesday 30 March 2011

"kawan yg terindah"

    Selepas 3 tahun aku study kat Uitm tu ,aku dah dapat mengenalpasti siapa kawan & siapa lawan.Memang sedih la apabila kite nk tinggalkan kawan kawan kite,lagi2 last day kita study.Anyway kat sini aku leh list kan kat  korang jenis member2 aku kat sana.


member terbaik Uitm..miss him so much
       Walaupun korang nampak dia ni sombong and ala2 stylo,die ni baik hati sangat.1st time aku jumpa die ni mase orientasi.Time tu die ni ala2 senyap n sombong je.xsangka pulak last2 jadi member aku jugak.kawan baik pulak tu.Die ni banyak sgt dugaan dengan member2 sekelas die.Kadang2 die ni bercerita sampai menitiskan airmata jantan die. hehehe.die ni amik course seni reka fashion.Time degree fashion show die ni dapat award yg glam.Congrate to him..

Mok Aye ,model hot Uitm

Sandra,kawan yg xpernah sombong

Miemie,kawan yg sporting n ambil berat pasal aku..
       Kalau korang nk tahu mereka ni semua budak fesyen,mmg xdinafikan mmg aku ramai kawan yg dtg nye dari depatment yang lain.Lagipun,aku memang suka nak cari kawan2 yang jenis macam ni.Pada aku la kan,lebih selesa kot.Mereka ni lebih friendly ,baik n xkedekut.Selain budak fesyen,aku ada member gak dari jabatan lain,antaranye pokya n pae..ni pic theol..

pokya & as,rindu korang banget...
Pae yg kekwat tp tetap baek.
Najib,musuh dalam poket aku jewrk.....

        Ni la antara kawan2 aku yg sama2 menangis & sama2 ketawa time aku kat Uitm n kolej Jati..Banyak sgt kenangan aku ngn diorang ni walaupun kadang2 agak payah aku nk cerita kat korang,biarlah ia nya terpendam menjadi bait-bait kemanisan dalam memori dalam kepala hotak aku.Nway if korang nk member ngan mereka just click je name yang terdapat kat atas pic diorang.aku dah link kan terus kat fb mereka.Add je la k..mesti mereka approve punyerr...

3 comments:

  1. weee! fesyenn ! like like..
    baru apply degree kos seni reka fesyen kt uitm ..harap2 dapat..hehe

    ReplyDelete
  2. owh yeke??hehehe..zul doakan u dpt smbung stdy kat sane..best tau stady fashion..dpt knal byk artis..nway thnk jd folow blog neyh..hehehe

    ReplyDelete
  3. wah ! fesyen.. semoge tros success :)

    ReplyDelete